Groc

Groc

dimecres, 29 d’abril del 2020

Psicologia: Cadena de Favors

Aquests dies de confinament pel Covid-19, tots estem tancats a casa per protegir-nos. Però també per protegir a les altres persones. És a dir, per ajudar-nos els uns els altres, per solidaritat. Si no estem units, no ens podem ensortir!

Per això us proposo que veieu aquests vídeos i després reflexionem:





Contesta les següents preguntes:

1. Has ajudat a algú alguna vegada? Com?

2. Com et vas sentir?

3. T'ha ajudat algú alguna vegada? Com?

4. Et vas sentir bé?

5. En el segon video, creus que el ren i l'ós solucionen el problema?

6. Què haguéssis fet tu?


Pots contestar a la teva llibreta o bé escrivint un comentari aquí sotaê

3 comentaris:

  1. Hola aquí van les meves respostes (Van per el número de pregunta)
    -1 Si he ajudat a algú, buscant la millor manera i la més coherent per resoldre el problema i sent jo mateix.
    -2 Em vaig sentir content per aquella persona en la qual vaig ajudar i també per haber servit d'ajuda.
    -3 Si, buscant la millor manera per ajudar-me i que aquella persona hagi sigut ella mateixa.
    -4 Em vaig sentir agraït per la ajuda que em va proporcionar aquella persona.
    -5 Crec que el ren i l'ós no solucionen el problema, per falta de comunicació i que ningú dels dos tingués la capacitat de buscar una manera per poder solucionar el conflicte.
    -6 Jo si veia un altre persona creuant el pont i sol cap una persona, perqué el pont és esrtret. Hagués cedit el pas a l'altre persona que anava en el sentit contrari que jo, i així no hagués tingut cap problema.

    M'agradat l'activitat, gràcies. Salutacions a tothom! Espero veure'ns aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Benji!

      Moltes gràcies per participar i contestar a l'entrada del Bloc. Les teves respostes estan molt ben escrites i molt ben reflexionades. Moltes felicitats! Una abraçada per a tu i per a la teva família.

      Elimina
    2. Gràcies i una abrçada a tu!

      Elimina