Groc

Groc

dilluns, 18 de maig del 2020

Salutacions d'en Benji!

En Benjamín, el nostre amic de l'Aula Groga, ens envia també unes fotografies del seu confinament a casa per a comparir-les amb tots vosaltres i en diu:


"Hola, bon dia. Sóc el Benji, com esteu? Espero que estigueu molt bé. Aquí tens les meves fotos del confinament a casa. 
En les que estic en el ordinador i escribint, estava fent el treball del 
concurs d'escriptura. En les altres 3 estic jugant a la PlayStation amb la meva germana Lucía. I en les ultimes dues fotos, estic fent Karate
Espero que us agradin, que passeu un bon dia, se us troba a faltar, salutacions a tots a els companys i companyes, també als tots als mestres, i espero veure'ns aviat. Fins un altre!"






Podeu enviar fotos per compartir amb els nostres companys a aulagroga@fundacionendeu.org 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada